«Фаворити Успіху» logo Маркетинг, реклама :: Результати народного голосування за 3 квартал 2019 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 3 квартал 2019 року у категорії
Профільні видання / Маркетинг, реклама
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Маркетинг и реклама  37,04% 5
2. Маркетинг в Україні  25,93% 3,50
2. Мир выставок  25,93% 3,50
4.
~
Интернет-маркетинг  18,52% 2,50
5.
4
Marketing Media Review  11,11% 1,50
5. Маркетинговые коммуникации  11,11% 1,50
5.
~
Рекламные технологии  11,11% 1,50
–.
4
Outdoor Ukraine  11,11% 1,50
8.
4
Бренд-менеджмент  7,41% 1
8.
5
Маркетинг услуг  7,41% 1
8.
4
Реклама и дизайн в Украине  7,41% 1
8.
5
Реклама: теория и практика  7,41% 1
12.
4
Наружка + Indoor  3,70% 0,50
12.
4
Рекламный бизнес/ Adreport  3,70% 0,50
12.
4
Стимулирование Продаж/ Blt-Report  3,70% 0,50

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/marketing-advertising/?results=20193