Поточні результати голосування Інтернет-аудиторії у категорії Профільні видання / Маркетинг, реклама
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
1. |
Бренд-менеджмент |
100,00% |
5 |
|
2. |
Интернет-маркетинг |
50,00% |
2,50 |
|
2. |
Маркетинг в Україні |
50,00% |
2,50 |
|
2. |
Наружка + Indoor |
50,00% |
2,50 |
|
–. |
Marketing Media Review
|
0,00% |
0 |
|
–. |
Маркетинг и реклама |
0,00% |
0 |
|
–. |
Маркетинг услуг |
0,00% |
0 |
|
–. |
Маркетинговые исследования в Украине |
0,00% |
0 |
|
–. |
Маркетинговые коммуникации |
0,00% |
0 |
|
–. |
Мир выставок |
0,00% |
0 |
|
–. |
Реклама и дизайн в Украине |
0,00% |
0 |
|
–. |
Реклама: теория и практика |
0,00% |
0 |
|
–. |
Рекламные технологии |
0,00% |
0 |
|
–. |
Рекламный бизнес/ Adreport |
0,00% |
0 |
|
–. |
Стимулирование Продаж/ Blt-Report |
0,00% |
0 |
| |
|
Даний рейтинг відображає проміжні поточні результати дослідження громадської думки станом
на 8.01.2025 11:02:17 і не є остаточним.
Забороняється використання та перепублікація результатів незавершеного голосування без посилання на джерело інформації,
а також без пояснення методики конкурсу «Фаворити Успіху» та обов’язкової примітки про те,
що голосування все ще триває і даний результат не є фінальним. На цей рейтинг можна впливати, залучаючи до опитування нових
респондентів, своїх друзів і знайомих, які в свою чергу зможуть вказати у голосуванні власні уподобання, висловлюючи таким
чином довіру до обранимх учасників. |
|