Результати голосування Експертів 2009 року у категорії Друковані видання / Чоловіче видання
1. |
|
Men’s Health |
50,00% |
5 |
|
2. |
1 |
Maxim. Украинское издание
|
40,00% |
4 |
|
3. |
2 |
Playboy
|
30,00% |
3 |
|
4. |
~ |
XXL-Мужской размер
|
20,00% |
2 |
|
4. |
3 |
EGO |
20,00% |
2 |
|
6. |
4 |
FHM |
10,00% |
1 |
|
6. |
~ |
Max |
10,00% |
1 |
|
6. |
~ |
Азарт |
10,00% |
1 |
|
–. |
|
Fighter’s magazine |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Б-52 |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Секрет |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку галузевих спеціалістів найкращим вибором 2009 року, рекомендаціею експертів №1 у категорії «Чоловіче видання». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2009 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|