Результати народного голосування за 1 квартал 2009 року у категорії Друковані видання / Чоловіче видання
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Maxim. Украинское издание
|
49,02% |
5 |
|
2. |
3 |
Playboy
|
43,14% |
4,40 |
|
3. |
5 |
XXL-Мужской размер
|
41,18% |
4,20 |
|
4. |
2 |
Men’s Health |
27,45% |
2,80 |
|
5. |
4 |
EGO |
13,73% |
1,40 |
|
6. |
|
FHM |
9,80% |
1 |
|
7. |
6 |
Max |
5,88% |
0,60 |
|
8. |
5 |
Б-52 |
3,92% |
0,40 |
|
8. |
6 |
Секрет |
3,92% |
0,40 |
|
–. |
|
Fighter’s magazine |
0,00% |
0 |
|
–. |
6 |
Азарт |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2009 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|