Результати народного голосування 2009 року у категорії Друковані видання / Чоловіче видання
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
5 |
XXL-Мужской размер
|
41,82% |
5 |
|
2. |
1 |
Maxim. Украинское издание
|
40,91% |
4,90 |
|
3. |
2 |
Playboy
|
34,55% |
4,17 |
|
4. |
|
EGO |
24,09% |
2,87 |
|
5. |
3 |
Men’s Health |
22,73% |
2,72 |
|
6. |
~ |
FHM |
7,73% |
0,89 |
|
7. |
6 |
Max |
5,91% |
0,71 |
|
8. |
7 |
Б-52 |
5,00% |
0,59 |
|
9. |
|
Секрет |
2,73% |
0,34 |
|
10. |
~ |
Fighter’s magazine |
2,27% |
0,28 |
|
11. |
8 |
Азарт |
1,36% |
0,12 |
| |
|
Конкурсант, що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращім за оцінкою споживачів та найуспішнішім виданням України 2009 року в категорії «Чоловіче видання»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2009 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|