«Фаворити Успіху» logo Чоловіче видання :: Результати народного голосування 2009 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2009 року у категорії
Друковані видання / Чоловіче видання
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
5
XXL-Мужской размер  41,82% 5
2.
1
Maxim. Украинское издание  40,91% 4,90
3.
2
Playboy  34,55% 4,17
4. EGO  24,09% 2,87
5.
3
Men’s Health  22,73% 2,72
6.
~
FHM  7,73% 0,89
7.
6
Max  5,91% 0,71
8.
7
Б-52  5,00% 0,59
9. Секрет  2,73% 0,34
10.
~
Fighter’s magazine  2,27% 0,28
11.
8
Азарт  1,36% 0,12

Notice
Конкурсант, що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращім за оцінкою споживачів та найуспішнішім виданням України 2009 року в категорії «Чоловіче видання»!
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2009 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/mens-publication/?results=2009U