Результати народного голосування 2010 року у категорії Друковані видання / Чоловіче видання
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Maxim. Украинское издание
|
52,43% |
5 |
|
2. |
3 |
Playboy
|
34,95% |
3,68 |
|
3. |
5 |
Men’s Health |
32,04% |
2,99 |
|
4. |
1 |
XXL-Мужской размер
|
29,13% |
2,89 |
|
5. |
4 |
EGO |
26,21% |
2,45 |
|
6. |
8 |
Б-52 |
3,88% |
0,43 |
|
7. |
|
Max |
3,88% |
0,32 |
|
8. |
6 |
FHM |
3,88% |
0,29 |
|
9. |
|
Секрет |
1,94% |
0,14 |
|
–. |
10 |
Fighter’s magazine |
0,97% |
0,093 |
|
10. |
11 |
Азарт |
0,97% |
0,086 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2010 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Чоловіче видання». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|