Результати народного голосування 2012 року у категорії Друковані видання / Чоловіче видання
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Maxim. Украинское издание
|
43,00% |
5 |
|
2. |
3 |
Men’s Health |
24,00% |
3,35 |
|
3. |
2 |
Playboy
|
29,00% |
3,28 |
|
4. |
|
XXL-Мужской размер
|
21,00% |
2,17 |
|
–. |
~ |
EGO |
3,00% |
1,07 |
|
–. |
~ |
Азарт |
2,00% |
0,71 |
|
5. |
|
Esquire |
7,00% |
0,65 |
|
–. |
5 |
Max |
4,00% |
0,62 |
|
–. |
~ |
FHM |
1,00% |
0,36 |
|
–. |
5 |
Б-52 |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2012 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Чоловіче видання». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|