Результати народного голосування 2013 року у категорії Друковані видання / Чоловіче видання
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Maxim. Украинское издание
|
26,53% |
5 |
|
2. |
3 |
Playboy
|
21,22% |
4,01 |
|
3. |
2 |
Men’s Health |
14,29% |
2,74 |
|
4. |
|
XXL-Мужской размер
|
14,29% |
2,52 |
|
5. |
|
Esquire |
13,88% |
2,51 |
|
6. |
~ |
Б-52
|
4,08% |
0,803 |
|
7. |
|
L’OFFICEL Hommes Ukraine
|
4,08% |
0,798 |
|
8. |
|
FHM |
2,86% |
0,525 |
|
–. |
|
L’officiel Hommes Ukraine |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Max |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2013 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Чоловіче видання». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|