Результати народного голосування за 4 квартал 2015 року у категорії Друковані видання / Чоловіче видання
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Maxim. Украинское издание
|
60,71% |
5 |
|
2. |
3 |
Playboy
|
39,29% |
3,24 |
|
3. |
1 |
XXL-Мужской размер
|
28,57% |
2,35 |
|
4. |
5 |
Б-52 |
14,29% |
1,18 |
|
5. |
4 |
L’OFFICEL Hommes Ukraine
|
7,14% |
0,59 |
|
5. |
~ |
FHM |
7,14% |
0,59 |
|
7. |
|
Proman |
3,57% |
0,29 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|