Результати народного голосування за 2 квартал 2014 року у категорії Телеканали / Чоловічий телеканал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (глядачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Перший автомобільний |
52,94% |
5 |
|
2. |
|
2+2
|
47,06% |
4,44 |
|
3. |
4 |
Авто Плюс |
23,53% |
2,22 |
|
4. |
3 |
Охота и рыбалка |
11,76% |
1,11 |
|
5. |
|
Outdoor Channel |
5,88% |
0,56 |
|
5. |
4 |
QTV
|
5,88% |
0,56 |
|
–. |
|
Оружие |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|