Результати народного голосування 2019 року у категорії Телеканали / Чоловічий телеканал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (глядачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Охота и рыбалка |
47,75% |
5 |
|
2. |
|
ICTV
|
9,01% |
4,25 |
|
3. |
1 |
2+2
|
30,63% |
3,15 |
|
4. |
|
Перший автомобільний |
21,62% |
2,25 |
|
5. |
3 |
QTV
|
16,22% |
1,64 |
|
6. |
5 |
Авто Плюс |
12,61% |
1,18 |
|
7. |
6 |
Оружие |
4,50% |
0,53 |
|
8. |
7 |
Outdoor Channel |
2,70% |
0,24 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2019 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Чоловічий телеканал». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|