Підсумкові результати голосування 2015 року за інтегральною оцінкою у категорії Телеканали / Кіноканал
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
5 |
TV 1000 |
|
5 |
|
2. |
|
Enter-фільм
|
|
3,84 |
|
3. |
|
К1
|
|
3,73 |
|
4. |
1 |
2+2 |
|
3,67 |
|
5. |
4 |
Наше Кино |
|
3,24 |
|
6. |
10 |
К2
|
|
2,96 |
|
7. |
13 |
Комедия ТВ |
|
2,84 |
|
8. |
7 |
TV1000 Action
|
|
2,28 |
|
9. |
11 |
Еврокино |
|
1,65 |
|
10. |
6 |
TV1000 Русское кино
|
|
0,94 |
|
11. |
16 |
КИНО ПЛЮС (НТВ Плюс) |
|
0,794 |
|
12. |
8 |
Премьера |
|
0,788 |
|
13. |
14 |
Кинохит |
|
0,554 |
|
14. |
20 |
Иллюзион+ |
|
0,454 |
|
15. |
9 |
Дом Кино |
|
0,428 |
|
16. |
17 |
Новое кино |
|
0,390 |
|
17. |
18 |
TV XXI |
|
0,344 |
|
18. |
15 |
Любимое кино |
|
0,210 |
|
19. |
12 |
Киносоюз |
|
0,200 |
|
20. |
~ |
KIKO |
|
0,030 |
|
20. |
19 |
TCM |
|
0,030 |
|
–. |
|
2Т |
|
0 |
| |
|
Конкурсант що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найпопулярнішим та найуспішнішим каналом України 2015 року в категорії «Кіноканал»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|