Результати народного голосування за 3 квартал 2019 року у категорії Телеканали / Кіноканал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (глядачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
2+2 |
41,30% |
5 |
|
2. |
4 |
Enter-фільм
|
23,91% |
2,89 |
|
2. |
3 |
К1
|
23,91% |
2,89 |
|
2. |
4 |
Наше Кино |
23,91% |
2,89 |
|
5. |
2 |
TV 1000 |
19,57% |
2,37 |
|
6. |
~ |
Любимое кино |
15,22% |
1,84 |
|
7. |
|
TV1000 Русское кино
|
13,04% |
1,58 |
|
7. |
5 |
К2
|
13,04% |
1,58 |
|
9. |
8 |
TV1000 Action
|
10,87% |
1,32 |
|
9. |
7 |
Дом Кино |
10,87% |
1,32 |
|
9. |
8 |
Премьера
|
10,87% |
1,32 |
|
12. |
6 |
КИНО ПЛЮС (НТВ Плюс) |
8,70% |
1,05 |
|
12. |
8 |
Кинохит |
8,70% |
1,05 |
|
14. |
7 |
TV XXI |
6,52% |
0,79 |
|
14. |
8 |
Еврокино |
6,52% |
0,79 |
|
14. |
8 |
Комедия ТВ |
6,52% |
0,79 |
|
17. |
7 |
Иллюзион+ |
4,35% |
0,53 |
|
17. |
~ |
Новое кино |
4,35% |
0,53 |
|
19. |
8 |
Киносоюз
|
2,17% |
0,26 |
|
–. |
|
2Т |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
KIKO |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
TCM |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|