Результати народного голосування за 2 квартал 2015 року у категорії Інтернет-видання / Музичний портал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (Інтернет-аудиторії) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
На всі 100 |
62,75% |
5 |
|
2. |
3 |
Територія А |
33,33% |
2,66 |
|
3. |
2 |
Mtv.ua |
31,37% |
2,50 |
|
4. |
|
@music
|
3,92% |
0,31 |
|
4. |
~ |
Fadiez.com.ua |
3,92% |
0,31 |
|
4. |
|
Neformat |
3,92% |
0,31 |
|
4. |
|
Дорожнє Кафе |
3,92% |
0,31 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|