Результати народного голосування за 3 квартал 2015 року у категорії Інтернет-видання / Музичний портал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (Інтернет-аудиторії) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
На всі 100 |
66,67% |
5 |
|
2. |
|
Mtv.ua |
44,44% |
3,33 |
|
3. |
|
Територія А |
29,63% |
2,22 |
|
4. |
~ |
Neformat |
11,11% |
0,83 |
|
5. |
4 |
@music
|
7,41% |
0,56 |
|
6. |
~ |
Fadiez.com.ua |
3,70% |
0,28 |
|
–. |
|
Дорожнє Кафе |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|