Результати народного голосування за 2 квартал 2011 року у категорії Телеканали / Музичний канал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (глядачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
М1 |
61,45% |
5 |
|
2. |
3 |
MTV Україна |
31,33% |
2,55 |
|
3. |
2 |
OTV |
22,89% |
1,86 |
|
4. |
|
RuMusic |
15,66% |
1,27 |
|
5. |
|
Enter-музика
|
10,84% |
0,88 |
|
6. |
5 |
Music Box UA |
8,43% |
0,69 |
|
6. |
7 |
М2 естрада
|
8,43% |
0,69 |
|
8. |
6 |
A-One |
4,82% |
0,39 |
|
9. |
8 |
Star-TV |
1,20% |
0,10 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|