Результати народного голосування за 2 квартал 2014 року у категорії Телеканали / Музичний канал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (глядачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
М1 |
57,14% |
5 |
|
2. |
6 |
Music Box UA |
39,29% |
3,44 |
|
3. |
|
RuMusic |
21,43% |
1,88 |
|
4. |
|
OTV |
17,86% |
1,56 |
|
5. |
2 |
MTV Україна |
14,29% |
1,25 |
|
6. |
7 |
Star-TV |
7,14% |
0,63 |
|
7. |
6 |
A-One |
3,57% |
0,31 |
|
7. |
8 |
Bridge TV |
3,57% |
0,31 |
|
7. |
8 |
Ля-Минор |
3,57% |
0,31 |
|
–. |
5 |
М2 естрада
|
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|