Результати народного голосування 2014 року у категорії Телеканали / Музичний канал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (глядачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
М1 |
58,04% |
5 |
|
2. |
|
RuMusic |
22,32% |
2,05 |
|
3. |
6 |
Music Box UA |
24,11% |
2,04 |
|
4. |
|
MTV Україна |
16,07% |
1,44 |
|
5. |
3 |
OTV |
13,39% |
1,20 |
|
6. |
7 |
A-One |
11,61% |
0,89 |
|
7. |
5 |
М2 естрада
|
6,25% |
0,59 |
|
8. |
10 |
Bridge TV |
4,46% |
0,46 |
|
9. |
8 |
Star-TV |
4,46% |
0,35 |
|
10. |
9 |
Ля-Минор |
1,79% |
0,20 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2014 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Музичний канал». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|