Результати народного голосування за 3 квартал 2015 року у категорії Телеканали / Музичний канал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (глядачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
М1 |
52,94% |
5 |
|
2. |
4 |
Music Box UA |
32,35% |
3,06 |
|
3. |
|
MTV Україна |
29,41% |
2,78 |
|
4. |
|
OTV |
17,65% |
1,67 |
|
4. |
2 |
RuMusic |
17,65% |
1,67 |
|
6. |
5 |
М2 естрада
|
8,82% |
0,83 |
|
7. |
~ |
Star-TV |
5,88% |
0,56 |
|
–. |
6 |
A-One |
0,00% |
0 |
|
–. |
5 |
Bridge TV |
0,00% |
0 |
|
–. |
6 |
Ля-Минор |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|