Результати народного голосування 2019 року у категорії Телеканали / Музичний канал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (глядачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
М1 |
60,65% |
5 |
|
2. |
|
Music Box UA |
32,90% |
2,65 |
|
3. |
|
М2 естрада
|
18,71% |
1,60 |
|
4. |
|
OTV |
20,00% |
1,56 |
|
5. |
6 |
RuMusic |
7,74% |
0,71 |
|
6. |
5 |
A-One |
5,16% |
0,39 |
|
7. |
|
Star-TV |
3,87% |
0,29 |
|
8. |
|
Bridge TV |
1,94% |
0,20 |
|
9. |
|
Ля-Минор |
1,94% |
0,15 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2019 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Музичний канал». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|