Результати народного голосування за 3 квартал 2010 року у категорії Телеканали / Загальнонаціональний телеканал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (глядачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Новий канал
|
68,75% |
5 |
|
2. |
1 |
1+1
|
43,75% |
3,18 |
|
3. |
4 |
СТБ
|
18,75% |
1,36 |
|
4. |
5 |
ICTV |
15,63% |
1,14 |
|
4. |
3 |
Інтер
|
15,63% |
1,14 |
|
6. |
~ |
НТН
|
6,25% |
0,45 |
|
7. |
6 |
Україна
|
3,13% |
0,23 |
|
–. |
7 |
UA:ПЕРШИЙ |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Ера |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Тоніс |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|