Результати народного голосування 2010 року у категорії Телеканали / Загальнонаціональний телеканал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (глядачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Новий канал
|
52,83% |
5 |
|
2. |
|
1+1
|
50,47% |
4,64 |
|
3. |
|
СТБ
|
30,66% |
2,78 |
|
4. |
|
Інтер
|
18,40% |
1,78 |
|
5. |
|
ICTV |
10,85% |
1,04 |
|
6. |
|
Україна
|
4,72% |
0,44 |
|
7. |
8 |
НТН
|
4,25% |
0,41 |
|
8. |
7 |
UA:ПЕРШИЙ |
2,36% |
0,18 |
|
9. |
10 |
Ера |
0,47% |
0,05 |
|
10. |
9 |
Тоніс |
0,47% |
0,03 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2010 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Загальнонаціональний телеканал». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|