Результати народного голосування 2011 року у категорії Телеканали / Загальнонаціональний телеканал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (глядачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
3 |
СТБ
|
53,13% |
5 |
|
2. |
|
1+1
|
44,18% |
4,12 |
|
3. |
1 |
Новий канал
|
29,85% |
2,65 |
|
4. |
|
Інтер
|
28,66% |
2,56 |
|
5. |
|
ICTV |
13,73% |
1,26 |
|
6. |
|
Україна
|
5,67% |
0,53 |
|
7. |
|
НТН
|
2,09% |
0,19 |
|
8. |
|
UA:ПЕРШИЙ |
2,09% |
0,16 |
|
9. |
10 |
Тоніс |
0,60% |
0,06 |
|
10. |
9 |
Ера
|
0,30% |
0,03 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2011 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Загальнонаціональний телеканал». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|