Результати народного голосування 2013 року у категорії Телеканали / Загальнонаціональний телеканал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (глядачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
СТБ
|
66,77% |
5 |
|
2. |
1 |
1+1
|
47,10% |
3,54 |
|
3. |
|
Новий канал |
36,13% |
2,71 |
|
4. |
|
Інтер
|
23,55% |
1,77 |
|
5. |
6 |
ICTV |
16,77% |
1,27 |
|
6. |
5 |
Україна
|
13,87% |
1,02 |
|
7. |
|
5 канал
|
8,71% |
0,66 |
|
8. |
7 |
UA:ПЕРШИЙ |
4,84% |
0,37 |
|
9. |
|
НТН
|
2,58% |
0,20 |
|
10. |
|
БТБ |
0,97% |
0,14 |
|
11. |
~ |
Ера |
1,61% |
0,12 |
|
12. |
8 |
Тоніс |
1,29% |
0,09 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2013 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Загальнонаціональний телеканал». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|