Результати народного голосування за 1 квартал 2016 року у категорії Телеканали / Загальнонаціональний телеканал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (глядачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
СТБ
|
70,13% |
5 |
|
2. |
1 |
1+1
|
62,34% |
4,44 |
|
3. |
|
Новий канал
|
44,16% |
3,15 |
|
4. |
5 |
ICTV |
14,29% |
1,02 |
|
4. |
|
Україна
|
14,29% |
1,02 |
|
6. |
5 |
Інтер
|
12,99% |
0,93 |
|
7. |
6 |
5 канал |
7,79% |
0,56 |
|
8. |
7 |
UA:ПЕРШИЙ |
3,90% |
0,28 |
|
9. |
8 |
НТН
|
1,30% |
0,09 |
|
9. |
|
Тоніс |
1,30% |
0,09 |
|
–. |
|
Ера |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
БТБ |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|