Результати народного голосування за 4 квартал 2019 року у категорії Телеканали / Загальнонаціональний телеканал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (глядачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
1+1
|
44,19% |
5 |
|
2. |
|
СТБ
|
34,88% |
3,95 |
|
3. |
4 |
ICTV
|
30,23% |
3,42 |
|
3. |
|
Новий канал
|
30,23% |
3,42 |
|
5. |
|
Україна |
20,93% |
2,37 |
|
6. |
5 |
Інтер
|
18,60% |
2,11 |
|
7. |
6 |
Прямий
|
13,95% |
1,58 |
|
8. |
6 |
UA:ПЕРШИЙ |
6,98% |
0,79 |
|
8. |
7 |
НТН
|
6,98% |
0,79 |
|
10. |
6 |
5 канал |
4,65% |
0,53 |
|
–. |
|
Ера |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Еспресо TV |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|