Результати народного голосування 2019 року у категорії Телеканали / Загальнонаціональний телеканал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (глядачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
1+1
|
53,01% |
5 |
|
2. |
1 |
СТБ
|
39,76% |
3,76 |
|
3. |
|
Новий канал
|
28,92% |
2,81 |
|
4. |
|
ICTV
|
27,71% |
2,69 |
|
5. |
|
Україна |
19,28% |
1,86 |
|
6. |
|
Інтер
|
13,86% |
1,42 |
|
7. |
8 |
Прямий
|
9,04% |
0,92 |
|
8. |
7 |
UA:ПЕРШИЙ |
7,83% |
0,79 |
|
9. |
|
5 канал |
6,63% |
0,70 |
|
10. |
|
НТН
|
5,42% |
0,47 |
|
11. |
|
Еспресо TV |
3,01% |
0,45 |
|
–. |
12 |
Ера |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2019 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Загальнонаціональний телеканал». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|