Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2006 рік.
Результати народного голосування 2006 року у категорії
Профільні видання / Зв’язок, телекомунікації
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
Mobilux
44,66%
5
2.
E-Mobile
12,94%
2,45
3.
Мабіла Magazin
27,18%
2,04
4.
Сота
16,50%
1,49
5.
hi-Tech. Мир связи
7,44%
0,98
6.
Гаджет
7,12%
0,83
7.
Digital News
3,56%
0,79
8.
Chip
5,50%
0,73
9.
Mobile News Украина
3,56%
0,69
10.
Digital
5,18%
0,62
11.
SMS
4,21%
0,52
12.
Mobile+PC
3,88%
0,50
13.
Мобильная тусовка
3,88%
0,46
14.
Mobility
2,91%
0,34
15.
Сети и бизнес
2,91%
0,32
16.
Сети и телекоммуникации
1,62%
0,23
17.
Телемир
0,97%
0,180
18.
Діловий кур’єр-зв’язок
0,97%
0,175
19.
Телеком. Коммуникации и сети
0,97%
0,076
20.
Mobile Radio
0,32%
0,024
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2006 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Видання про зв’язок та телекомунікації».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.