Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2012 рік.
Результати народного голосування 2012 року у категорії
Профільні видання / Зв’язок, телекомунікації
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
Chip
33,33%
5
2.
6
Digital News
17,95%
3,57
3.
Mobilux
17,95%
3,39
4.
5
hi-Tech. Мир связи
17,95%
3,25
–.
4
SMS
17,95%
2,62
5.
8
Телеком. Коммуникации и сети
15,38%
2,14
6.
7
Digital
10,26%
1,90
6.
11
Mobile Radio
7,69%
1,90
–.
2
Mobile+PC
10,26%
1,63
8.
13
Діловий кур’єр-зв’язок
10,26%
1,63
9.
10
Mobile News Украина
12,82%
1,55
–.
12
Сети и телекоммуникации
7,69%
1,39
10.
14
Сети и бизнес
2,56%
0,56
11.
9
Телемир
5,13%
0,48
–.
Mediasat
0,00%
0
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2012 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Видання про зв’язок та телекомунікації».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.