Результати народного голосування за 1 квартал 2010 року у категорії Інтернет-видання / Новинний портал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (Інтернет-аудиторії) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Корреспондент
|
50,00% |
5 |
|
2. |
3 |
УНІАН |
30,77% |
3,08 |
|
3. |
|
Газета по-киевски online |
19,23% |
1,92 |
|
4. |
6 |
Інтерфакс-Україна
|
15,38% |
1,54 |
|
4. |
3 |
Обозреватель |
15,38% |
1,54 |
|
4. |
7 |
РБК-Украина |
15,38% |
1,54 |
|
4. |
5 |
Українська правда
|
15,38% |
1,54 |
|
8. |
|
Поток.in.ua |
11,54% |
1,15 |
|
9. |
5 |
24tv.ua
|
7,69% |
0,77 |
|
9. |
4 |
proUA |
7,69% |
0,77 |
|
9. |
8 |
Західна інформаційна корпорація |
7,69% |
0,77 |
|
9. |
8 |
Комп&ньон online |
7,69% |
0,77 |
|
9. |
7 |
ЛІГА.net |
7,69% |
0,77 |
|
9. |
6 |
Подробности |
7,69% |
0,77 |
|
15. |
8 |
E-News |
3,85% |
0,38 |
|
15. |
4 |
mediaUA |
3,85% |
0,38 |
|
15. |
7 |
NEWSru |
3,85% |
0,38 |
|
15. |
3 |
Зеркало Недели |
3,85% |
0,38 |
|
15. |
|
Известия в Украине |
3,85% |
0,38 |
|
15. |
1 |
КоммерсантЪ |
3,85% |
0,38 |
|
15. |
|
Наш Век |
3,85% |
0,38 |
|
15. |
4 |
Новинар
|
3,85% |
0,38 |
|
15. |
6 |
Українські новини |
3,85% |
0,38 |
|
15. |
~ |
УРА-інформ |
3,85% |
0,38 |
|
–. |
|
Багнет |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Газета.ua |
0,00% |
0 |
|
–. |
8 |
УкрРудПром |
0,00% |
0 |
|
–. |
8 |
Утро |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Цитата |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|