Результати народного голосування за 2 квартал 2014 року у категорії Телеканали / Новинний телеканал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (глядачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
5 канал |
70,00% |
5 |
|
2. |
|
24 |
46,67% |
3,33 |
|
3. |
|
ТВі |
20,00% |
1,43 |
|
4. |
|
EuroNews |
10,00% |
0,71 |
|
5. |
|
News One |
6,67% |
0,48 |
|
6. |
|
Парламентський канал «Рада» |
3,33% |
0,24 |
|
–. |
5 |
ТРК «Київ» |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|