Результати народного голосування 2019 року у категорії Телеканали / Новинний телеканал
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (глядачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Прямий |
9,09% |
5 |
|
2. |
1 |
112 Україна |
31,47% |
4,92 |
|
3. |
|
5 канал |
26,57% |
4,42 |
|
4. |
2 |
24
|
24,48% |
4,26 |
|
5. |
|
News One |
18,88% |
3,04 |
|
6. |
4 |
ZIK |
14,69% |
2,52 |
|
7. |
8 |
Громадське телебачення |
14,69% |
2,29 |
|
8. |
6 |
Еспресо |
13,29% |
2,18 |
|
9. |
7 |
EuroNews |
9,09% |
1,49 |
|
10. |
|
НАШ |
6,29% |
1,23 |
|
11. |
9 |
ТРК «Київ» |
4,90% |
0,78 |
|
12. |
10 |
Парламентський канал «Рада» |
1,40% |
0,21 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2019 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Новинний телеканал». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|