«Фаворити Успіху» logo Радіоканал :: Результати народного голосування 2010 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2010 року у категорії
Засоби масової інформації / Радіоканал
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (слухачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Люкс FM (103,1 FM)  40,54% 5
2. Хіт FM (96,4 FM)  38,74% 4,96
3. Kiss FM (106,5 FM)  32,43% 3,85
4. Наше Радіо (107,9 FM)  27,03% 3,34
5.
6
Русское радио Україна (98,5 FM)  22,52% 2,97
6.
7
Гала-радіо (100,0 FM)  15,32% 2,07
7. Бізнес-радіо (93,8 FM)  5,41% 2,05
8. Шарманка (104,0 FM)  16,22% 2,03
9.
10
L’Радіо (95,2 FM)  13,51% 1,85
10.
5
Європа Плас (92,8 FM)  15,32% 1,78
11.
14
Авторадіо (107,4 FM)  13,51% 1,67
12.
18
РОКС (103,6 FM)  13,51% 1,66
13.
15
MusicРадіо (101,5 FM)  10,81% 1,30
14.
21
Європа FM (107,0 FM)  9,01% 1,23
15.
12
Мелодія (95,2 FM)  9,91% 1,17
16. Джем FM (95,6 FM)  8,11% 1,02
17.
9
Радіо Алла (99,4 FM)  7,21% 1,01
18.
13
Радіо 5 – Ретро FM (92,4 FM)  7,21% 0,97
19.
11
NRJ (92.8 FM)  7,21% 0,87
20.
23
Ера FM (96,0 FM)  6,31% 0,77
21.
17
Ностальжи (99,00 FM)  5,41% 0,67
22.
20
Шансон – Хорошее радио (101,9 FM)  5,41% 0,56
23.
24
Народное радио (100,5 FM)  2,70% 0,41
24.
22
Просто Radi.O (102,5 FM)  2,70% 0,38
–.
27
MFM  2,70% 0,35
25. DJFM (96,8 FM)  0,90% 0,34
26. Перець FM (105,5 FM)  1,80% 0,25
–.
25
Шансон – Доросле радіо  1,80% 0,20
27.
28
Ренесанс (94,2 FM)  1,80% 0,18
27.
~
УР-1  1,80% 0,18
–.
19
Шансон – Стильное радио  1,80% 0,18
29. Київ (98,0 FM)  0,90% 0,12
30.
31
Світле радіо Еммануїл (67,28 FM)  0,90% 0,10

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2010 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Радіоканал».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/radio-channel/?results=2010U