«Фаворити Успіху» logo Сервіс, торгівля :: Результати народного голосування 2006 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2006 року у категорії
Профільні видання / Сервіс, торгівля
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. РестораторЪ  32,65% 5
2. Штрих-код  28,57% 4,38
3. Гостиничный и ресторанный бизнес  16,33% 2,50
4. Новая Торговля  14,29% 2,40
5. Современные технологии в торговле и сфере услуг  12,24% 2,02
6. Торговый эксперт  10,20% 1,63
7. Торговое дело  8,16% 1,25
8. Управление каналами дистрибуции  4,08% 0,77

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2006 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Видання про сервіс та торгівлю».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/service-commerce/?results=2006U