Результати народного голосування 2010 року у категорії Профільні видання / Сервіс, торгівля
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
РестораторЪ |
49,09% |
5 |
|
–. |
4 |
Торговое дело |
27,27% |
2,61 |
|
2. |
|
Продукти і торгівля |
25,45% |
2,54 |
|
3. |
|
Гостиничный и ресторанный бизнес |
23,64% |
2,23 |
|
–. |
5 |
Торговый эксперт |
12,73% |
1,12 |
|
–. |
~ |
Штрих-код |
1,82% |
0,83 |
|
4. |
7 |
Современные технологии в торговле и сфере услуг |
5,45% |
0,57 |
|
5. |
8 |
Управление каналами дистрибуции |
1,82% |
0,18 |
|
–. |
6 |
Новая Торговля |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2010 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Видання про сервіс та торгівлю». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|