Результати народного голосування за 2 квартал 2014 року у категорії Профільні видання / Сервіс, торгівля
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Гостиничный и ресторанный бизнес |
33,33% |
5 |
|
1. |
|
РестораторЪ |
33,33% |
5 |
|
3. |
2 |
Брутто |
25,00% |
3,75 |
|
3. |
1 |
Продукти і торгівля |
25,00% |
3,75 |
|
5. |
3 |
Современные технологии в торговле и сфере услуг |
16,67% |
2,50 |
|
6. |
3 |
Новая Торговля |
8,33% |
1,25 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|