Результати народного голосування за 4 квартал 2014 року у категорії Профільні видання / Сервіс, торгівля
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
РестораторЪ |
64,29% |
5 |
|
2. |
|
Гостиничный и ресторанный бизнес |
21,43% |
1,67 |
|
2. |
3 |
Новая Торговля |
21,43% |
1,67 |
|
4. |
3 |
Брутто |
14,29% |
1,11 |
|
5. |
4 |
Современные технологии в торговле и сфере услуг |
7,14% |
0,56 |
|
–. |
3 |
Продукти і торгівля |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|