Результати народного голосування 2010 року у категорії Профільні видання / Спорт
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Команда
|
41,38% |
5 |
|
2. |
1 |
Футбол
|
43,10% |
4,69 |
|
3. |
5 |
Олімпійська арена |
17,24% |
2,89 |
|
4. |
|
Советский спорт |
17,24% |
2,20 |
|
5. |
3 |
Extreme |
18,97% |
1,95 |
|
6. |
7 |
Болельщик |
8,62% |
1,24 |
|
7. |
|
Tennis Club |
3,45% |
0,38 |
|
8. |
6 |
Шкіпер |
1,72% |
0,11 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2010 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Спортивне видання». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|