Результати народного голосування 2011 року у категорії Профільні видання / Спорт
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Футбол
|
51,72% |
5 |
|
2. |
1 |
Команда
|
47,13% |
4,67 |
|
3. |
5 |
Extreme |
18,39% |
2,18 |
|
4. |
6 |
Болельщик |
9,20% |
1,54 |
|
5. |
4 |
Советский спорт |
10,34% |
1,03 |
|
6. |
3 |
Олімпійська арена |
5,75% |
0,38 |
|
7. |
|
Tennis Club |
4,60% |
0,29 |
|
7. |
8 |
Шкіпер |
4,60% |
0,29 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2011 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Спортивне видання». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|