Результати народного голосування за 1 квартал 2013 року у категорії Профільні видання / Подорожі та туризм
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Travel News Magazine |
40,00% |
5 |
|
2. |
|
Українська Туристична Газета |
33,33% |
4,17 |
|
3. |
|
Мир Туризма |
26,67% |
3,33 |
|
4. |
|
Едем в отпуск |
20,00% |
2,50 |
|
5. |
|
Mandry |
13,33% |
1,67 |
|
5. |
|
Карпаты. Туризм. Отдых |
13,33% |
1,67 |
|
5. |
|
Путешественник |
13,33% |
1,67 |
|
5. |
|
Украинский туризм |
13,33% |
1,67 |
|
9. |
|
Tour Nuance |
6,67% |
0,83 |
|
9. |
|
Большая прогулка |
6,67% |
0,83 |
|
–. |
|
Странник |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Новости турбизнеса |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|