Підсумкові результати голосування 2014 року за інтегральною оцінкою у категорії Профільні видання / Подорожі та туризм
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
6 |
Украинский туризм |
|
5 |
|
2. |
1 |
Travel News Magazine |
|
4,15 |
|
3. |
4 |
Українська Туристична Газета |
|
3,76 |
|
4. |
5 |
Mandry |
|
2,97 |
|
5. |
7 |
Tour Nuance |
|
2,60 |
|
6. |
10 |
Карпаты. Туризм. Отдых |
|
2,59 |
|
7. |
2 |
Мир Туризма |
|
2,24 |
|
8. |
|
Путешественник |
|
1,99 |
|
9. |
|
Міжнародний туризм |
|
1,05 |
|
10. |
11 |
Странник |
|
0,91 |
|
–. |
9 |
Большая прогулка
|
|
0,59 |
| |
|
Конкурсант, що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращім за оцінкою споживачів та найуспішнішім виданням України 2014 року в категорії «Видання про подорожі та туризм»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|