Результати народного голосування за 2 квартал 2015 року у категорії Профільні видання / Подорожі та туризм
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
4 |
Карпаты. Туризм. Отдых |
31,82% |
5 |
|
2. |
|
Travel News Magazine |
27,27% |
4,29 |
|
3. |
1 |
Мир Туризма |
22,73% |
3,57 |
|
4. |
3 |
Mandry |
18,18% |
2,86 |
|
4. |
|
Міжнародний туризм |
18,18% |
2,86 |
|
4. |
3 |
Українська Туристична Газета |
18,18% |
2,86 |
|
7. |
2 |
Путешественник |
13,64% |
2,14 |
|
7. |
4 |
Украинский туризм |
13,64% |
2,14 |
|
–. |
~ |
Едем в отпуск |
13,64% |
2,14 |
|
–. |
~ |
Tour Nuance |
4,55% |
0,71 |
|
–. |
~ |
Странник |
4,55% |
0,71 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|