«Фаворити Успіху» logo Подорожі та туризм :: Результати народного голосування за 2 квартал 2015 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2015 року у категорії
Профільні видання / Подорожі та туризм
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
4
Карпаты. Туризм. Отдых  31,82% 5
2. Travel News Magazine  27,27% 4,29
3.
1
Мир Туризма  22,73% 3,57
4.
3
Mandry  18,18% 2,86
4. Міжнародний туризм  18,18% 2,86
4.
3
Українська Туристична Газета  18,18% 2,86
7.
2
Путешественник  13,64% 2,14
7.
4
Украинский туризм  13,64% 2,14
–.
~
Едем в отпуск  13,64% 2,14
–.
~
Tour Nuance  4,55% 0,71
–.
~
Странник  4,55% 0,71

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/traveling-tourism/?results=20152