Результати народного голосування 2016 року у категорії Профільні видання / Подорожі та туризм
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
5 |
Міжнародний туризм |
31,17% |
5 |
|
2. |
3 |
Мир Туризма |
28,57% |
4,61 |
|
3. |
4 |
Українська Туристична Газета |
22,08% |
3,60 |
|
4. |
1 |
Travel News Magazine |
20,78% |
3,48 |
|
5. |
6 |
Путешественник |
16,88% |
2,81 |
|
6. |
2 |
Mandry |
15,58% |
2,57 |
|
7. |
|
Карпаты. Туризм. Отдых |
14,29% |
2,56 |
|
8. |
|
Украинский туризм |
5,19% |
0,90 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2016 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Видання про подорожі та туризм». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|