Результати народного голосування за 3 квартал 2018 року у категорії Профільні видання / Подорожі та туризм
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Мир Туризма
|
57,14% |
5 |
|
2. |
|
Міжнародний туризм |
23,81% |
2,08 |
|
2. |
3 |
Путешественник |
23,81% |
2,08 |
|
4. |
~ |
Українська Туристична Газета |
19,05% |
1,67 |
|
5. |
3 |
Mandry |
14,29% |
1,25 |
|
6. |
~ |
Travel News Magazine |
4,76% |
0,42 |
|
6. |
3 |
Карпаты. Туризм. Отдых |
4,76% |
0,42 |
|
6. |
~ |
Украинский туризм |
4,76% |
0,42 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2018 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|