Результати народного голосування за 3 квартал 2019 року у категорії Профільні видання / Подорожі та туризм
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Мир Туризма |
53,85% |
5 |
|
2. |
4 |
Mandry |
23,08% |
2,14 |
|
3. |
5 |
Travel News Magazine |
15,38% |
1,43 |
|
3. |
5 |
Карпаты. Туризм. Отдых |
15,38% |
1,43 |
|
5. |
2 |
Міжнародний туризм |
11,54% |
1,07 |
|
6. |
2 |
Путешественник |
7,69% |
0,71 |
|
6. |
3 |
Українська Туристична Газета |
7,69% |
0,71 |
|
6. |
5 |
Украинский туризм |
7,69% |
0,71 |
|
–. |
|
Chance for Traveller |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|