Результати народного голосування 2019 року у категорії Профільні видання / Подорожі та туризм
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Мир Туризма |
43,84% |
5 |
|
2. |
|
Міжнародний туризм |
19,18% |
2,61 |
|
3. |
5 |
Mandry |
21,92% |
2,60 |
|
4. |
8 |
Карпаты. Туризм. Отдых |
15,07% |
1,80 |
|
5. |
6 |
Украинский туризм |
12,33% |
1,55 |
|
6. |
7 |
Travel News Magazine |
12,33% |
1,48 |
|
7. |
3 |
Українська Туристична Газета |
10,96% |
1,38 |
|
8. |
4 |
Путешественник |
8,22% |
0,98 |
|
9. |
|
Chance for Traveller |
1,37% |
0,25 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2019 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Видання про подорожі та туризм». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|