Результати народного голосування 2006 року у категорії Друковані видання / Телевізійне видання
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Теленеделя (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг») |
54,44% |
5 |
|
2. |
|
7+7я (7+7 медіа) |
20,00% |
3,46 |
|
3. |
|
ТV-парк (Видавничий дім TV-парк) |
31,11% |
2,75 |
|
4. |
|
Сериал (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг») |
8,89% |
1,03 |
|
5. |
|
Телегид (Видавництво «Мега-Прес») |
12,22% |
0,85 |
|
6. |
|
Телепрограмма (Видавничий дім TV-парк) |
4,44% |
0,40 |
|
7. |
|
ПроТВ (Видавництво «Мега-Прес») |
3,33% |
0,33 |
|
7. |
|
Экран недели |
3,33% |
0,33 |
|
–. |
|
Спутник телезрителя (Видавничий дім TV-парк) |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2006 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Телевізійне видання». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|