Підсумкові результати голосування 2009 року за інтегральною оцінкою у категорії Друковані видання / Телевізійне видання
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
2 |
Теленеделя (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг»)
|
|
5 |
|
2. |
1 |
7+7я (7+7 медіа) |
|
4,55 |
|
3. |
4 |
ТV-парк (Видавничий дім TV-парк) |
|
3,10 |
|
4. |
9 |
Телегид (Видавництво «Мега-Прес») |
|
2,38 |
|
5. |
|
Сериал (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг»)
|
|
2,09 |
|
6. |
8 |
Телесемь (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг»)
|
|
1,44 |
|
7. |
6 |
Телескоп (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг»)
|
|
1,23 |
|
8. |
7 |
ТV-Экран (Едіпресс Україна)
|
|
0,76 |
|
9. |
|
Телекритика (Главред Медіа) |
|
0,74 |
|
10. |
3 |
ПроТВ (Видавництво «Мега-Прес»)
|
|
0,42 |
|
11. |
12 |
Спутник телезрителя (Видавничий дім TV-парк) |
|
0,21 |
|
12. |
11 |
Телепрограмма (Видавничий дім TV-парк) |
|
0,17 |
|
13. |
10 |
Экран недели |
|
0,08 |
| |
|
Конкурсант, що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращім за оцінкою споживачів та найуспішнішім виданням України 2009 року в категорії «Телевізійне видання»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2009 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|