Результати народного голосування за 2 квартал 2010 року у категорії Друковані видання / Телевізійне видання
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Теленеделя (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг»)
|
60,98% |
5 |
|
2. |
4 |
ТV-парк (Видавничий дім TV-парк) |
31,71% |
2,60 |
|
3. |
|
Сериал (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг»)
|
29,27% |
2,40 |
|
4. |
5 |
Телескоп (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг»)
|
19,51% |
1,60 |
|
–. |
2 |
7+7я (7+7 медіа) |
19,51% |
1,60 |
|
5. |
6 |
Телесемь (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг»)
|
17,07% |
1,40 |
|
6. |
7 |
Телегид (Видавництво «Мега-Прес») |
9,76% |
0,80 |
|
6. |
8 |
ТV-Экран (Едіпресс Україна)
|
9,76% |
0,80 |
|
8. |
9 |
ПроТВ (Видавництво «Мега-Прес»)
|
7,32% |
0,60 |
|
9. |
|
Телекритика (Главред Медіа) |
4,88% |
0,40 |
|
9. |
10 |
Телепрограмма (Видавничий дім TV-парк)
|
4,88% |
0,40 |
|
9. |
10 |
Экран недели |
4,88% |
0,40 |
|
12. |
10 |
Спутник телезрителя (Видавничий дім TV-парк)
|
2,44% |
0,20 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|