«Фаворити Успіху» logo Телевізійне видання :: Результати народного голосування за 2 квартал 2010 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2010 року у категорії
Друковані видання / Телевізійне видання
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Теленеделя (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг») 60,98% 5
2.
4
ТV-парк (Видавничий дім TV-парк) 31,71% 2,60
3. Сериал (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг») 29,27% 2,40
4.
5
Телескоп (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг») 19,51% 1,60
–.
2
7+7я (7+7 медіа) 19,51% 1,60
5.
6
Телесемь (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг») 17,07% 1,40
6.
7
Телегид (Видавництво «Мега-Прес») 9,76% 0,80
6.
8
ТV-Экран (Едіпресс Україна) 9,76% 0,80
8.
9
ПроТВ (Видавництво «Мега-Прес») 7,32% 0,60
9. Телекритика (Главред Медіа) 4,88% 0,40
9.
10
Телепрограмма (Видавничий дім TV-парк) 4,88% 0,40
9.
10
Экран недели  4,88% 0,40
12.
10
Спутник телезрителя (Видавничий дім TV-парк) 2,44% 0,20

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/media/tv-publication/?results=20102