Результати народного голосування 2010 року у категорії Друковані видання / Телевізійне видання
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів (читачів) обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Теленеделя (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг»)
|
51,67% |
5 |
|
2. |
3 |
ТV-парк (Видавничий дім TV-парк) |
30,83% |
3,00 |
|
3. |
2 |
Сериал (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг»)
|
29,17% |
2,91 |
|
–. |
4 |
7+7я (7+7 медіа) |
25,83% |
2,62 |
|
4. |
6 |
Телескоп (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг»)
|
18,33% |
1,80 |
|
5. |
|
Телесемь (Видавничий Дім «Український Медіа Холдінг»)
|
18,33% |
1,77 |
|
6. |
7 |
Телегид (Видавництво «Мега-Прес») |
13,33% |
1,52 |
|
7. |
8 |
ТV-Экран (Едіпресс Україна)
|
13,33% |
1,29 |
|
8. |
9 |
Телекритика (Главред Медіа) |
5,00% |
0,45 |
|
9. |
10 |
ПроТВ (Видавництво «Мега-Прес»)
|
4,17% |
0,34 |
|
10. |
12 |
Телепрограмма (Видавничий дім TV-парк)
|
3,33% |
0,27 |
|
11. |
|
Спутник телезрителя (Видавничий дім TV-парк)
|
2,50% |
0,24 |
|
12. |
13 |
Экран недели |
2,50% |
0,18 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2010 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Телевізійне видання». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|